تهران- رهبر معظم انقلاب یکی از وظایف دستگاه اطلاعاتی را همکاری با دولت خواندند و گفتند: وزارت اطلاعات با همه دولتها باید همکاری کامل داشته باشد تا دولت مستقر بتواند وظیفه سنگین اداره کشور را به خوبی انجام دهد.
پویاخبر - دکتر «غلامرضا فتحعلی» در پیامی اظهار داشت: «اعتماد بخش قابل توجهی از جامعه به این نهاد، بسیار ارزشمند است و بنده و همه همکارانم در سراسر کشور نهایت تلاش خود را میکنیم که این سرمایه ارزشمند را حفظ کنیم.»