ایلام - در پی ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید از روز گذشته (پنجشنبه) و به دنبال آن افت چشمگیر دمای هوا در ایلام، مصرف حامل های انرژی به ویژه گاز در استان روند افزایشی داشته است.
تهران - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از هشدار سازمان هواشناسی و آمادهباش نجاتگران هلالاحمر در ۱۸ استان کشور خبر داد.