نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
اراک - سرمربی تیم پرسپولیس گفت: هیچ علاقهای به سرمربیگری ندارم و تا برگزاری بازی سوپر جام در فردا ( جمعه) در خدمت تیم به عنوان سرمربی هستم.