پویاخبر - امروز با حضور ولی اله ناصری؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام و بهرام مدیرکل صدا و سیمای استان از خبرنگاران واحد خبر این مرکز که در تابستان امسال و به ویژه در ایام پیک بار تلاش ارزشمندی در راستای اطلاع رسانی به مردم استان در حوزه مدیریت مصرف برق داشتند، تقدیر به عمل آمد.