ایلام- بازرسکل استان ایلام با تاکید بر این که تا پایان سال ۱۴۰۴ هیچ دستگاه اجرایی نباید ملکی بدون سند مالکیت داشته باشد، اعلام کرد که در صورت بیتوجهی به این موضع، با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.
پویاخبر - به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری ایلام، همزمان با هفته نیروی انتظامی، احمد کرمی استاندار ایلام، عمران علیمحمدی رییس کل دادگستری استان، اعضای شورای تامین استان و فرماندار ایلام با حضور در ستاد انتظامی استان با فرمانده انتطامی استان دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، هفته فراجا را به همه نیروهای فراجا تبریک گفتند.