نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
تهران- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه «تحول از محله آغاز میشود»، محلهمحوری را راهبرد جدید دولت چهاردهم در حوزه رفاه دانست گفت:مشارکت مردم و گروه های محلی می تواند مسیر های تازه ای را برای توانمندسازی ایجاد کند.