در راستای برنامه های هفته استاندارد انجام شد:

برگزاری دوره آموزشی فوریت‌های پزشکی برای کارکنان اداره کل

پویاخبر - به گزارش روابط عمومی استاندارد ایلام، با هدف ارتقاء آگاهی و توانمندی کارکنان در مواجهه با شرایط اضطراری، دوره آموزشی "فوریت‌های پزشکی"و "آموزش کمک های اولیه" در استاندارد ایلام برگزار شد.

به گفته مدیرکل استاندارد، این دوره شامل آموزش‌های عملی و تئوری در زمینه ارزیابی و پاسخ به حوادث پزشکی و اورژانسی بود.

محمدی گفت: در این دوره، کارکنان با روش‌های صحیح انجام احیای قلبی-ریوی (CPR)، مدیریت مصدومان در محل حادثه، استفاده از تجهیزات پزشکی ابتدایی و نحوه تماس با اورژانس آشنا شدند و به منظور ایجاد آمادگی بیشتر در مواجهه با شرایط بحرانی، تمرینات عملی نیز انجام گرفت.

مدیرکل استاندارد در پایان اظهار داشت: «هدف از برگزاری این دوره، ارتقاء سطح آگاهی و مهارت‌های کارکنان در زمینه فوریت‌های پزشکی است تا در صورت بروز هرگونه حادثه یا وضعیت اضطراری، بتوانند به‌طور مؤثر و سریع اقدام کنند.

شعار روز جهانی استاندارد:

“چشم انداز مشترک، برای جهانی بهتر”

“مشارکت برای تحقق اهداف”