برگزاری دوره آموزشی فوریتهای پزشکی برای کارکنان اداره کل
به گفته مدیرکل استاندارد، این دوره شامل آموزشهای عملی و تئوری در زمینه ارزیابی و پاسخ به حوادث پزشکی و اورژانسی بود.
محمدی گفت: در این دوره، کارکنان با روشهای صحیح انجام احیای قلبی-ریوی (CPR)، مدیریت مصدومان در محل حادثه، استفاده از تجهیزات پزشکی ابتدایی و نحوه تماس با اورژانس آشنا شدند و به منظور ایجاد آمادگی بیشتر در مواجهه با شرایط بحرانی، تمرینات عملی نیز انجام گرفت.
مدیرکل استاندارد در پایان اظهار داشت: «هدف از برگزاری این دوره، ارتقاء سطح آگاهی و مهارتهای کارکنان در زمینه فوریتهای پزشکی است تا در صورت بروز هرگونه حادثه یا وضعیت اضطراری، بتوانند بهطور مؤثر و سریع اقدام کنند.
شعار روز جهانی استاندارد:
“چشم انداز مشترک، برای جهانی بهتر”
“مشارکت برای تحقق اهداف”





























ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰