برگزاری نخستین نشست کمیسیون استاندارد استان ایلام در سال ۱۴۰۵
در این جلسه، محمدی، مدیرکل استاندارد استان ضمن تأکید بر نقش راهبردی اجرایی شدن سند امنیت غذایی و ایفای نقش هر کدام از دستگاه های اجرایی در ارتقای کیفیت تولیدات غذایی استان، بر لزوم اجرای دقیق قوانین و مقررات ملی استاندارد و تقویت هماهنگی میان دستگاههای اجرایی تأکید کرد.
همچنین در ادامه، نمایندگان دستگاههای عضو کمیسیون به ارائه دیدگاهها، گزارش اقدامات و بیان چالشهای موجود در انجام برنامه و وظایف مقرره برابر سند ملی دانش بنیان امنیت غذایی پرداختند. بررسی وضعیت تدوین و اجرای استانداردهای اجباری در حوزه غذایی خصوصا استاندارد تولید آرد کامل ، ارتقای نظارت بر مراکز عرضه، توزیع، واحدهای تولیدی و تقویت تعاملات بینبخشی از مهمترین محورهای مورد بحث در این نشست بود.
در پایان، تصمیمات لازم در راستای بهبود روند نظارت بر اجرای استانداردها و افزایش سطح همکاری میان دستگاههای عضو کمیسیون اتخاذ شد.





























ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰