هشدار سردار قاآنی به اشغالگران صهیونیست: با لگد از جنوب لبنان بیرون رانده خواهید شد

پویاخبر - تهران - فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اشغالگران صهیونیست هشدار داد، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوند، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهند شد.

به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل قاآنی یکشنبه شب ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:️ سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست ، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!!، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید.

و️ی افزود: امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد.

پیام سردار قاآنی علاوه بر فارسی به زبان های انگلیسی، عربی عبری نیز منتشر شده است.